شنبه / ۲۱ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۹
سرویس : مسجد آموز
کد خبر : ۳۸۳۳۷
گزارشگر : ۷۲۲
به همت معاونت جذب و آموزش

مجله های محراب، امین و کرامت منتشر شد

به همت مدیریت تولید محتوای معاونت جذب و آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد مجله های مجله های محراب، امین و کرامت جهت بهره برداری ائمه جماعات و امنای مساجد منتشر شد.

به گزارش واحد آموزشی پایگاه تخصصی مسجد (مسجد آموز) ؛ معاونت جذب و آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران مجله های محراب، امین و کرامت، ویژه تابستان  ۱۴۰۲  را جهت بهره برداری ائمه جماعات ، امناء و خدام مساجد منتشر کرد.
 
مجله «محراب» که ویژه ائمه جماعات طراحی و تدوین شده، حال و هوایی عاشورایی دارد. «مقاله حسین یعنی معنای فضیلت‌ها» را در بخش نخست «محراب» می‌خوانید. بخش پیشخوان به مروری بر بیانات مقام معظم رهبری، در دیدار مبلغان و طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور پرداخته و پرونده «عاشورا» هم گفت‌وگوهایی با اساتید حوزه پیرامون عاشورا و قیام امام حسین علیه السلام دارد. «امام مسجد» و «دخترانه» دو بخش دیگر «محراب» هستند که مباحث اجتماعی پیرامون این دو موضوع را بررسی می کنند.

 

در مجله «امین» که ویژه اعضاء هیات امنای مساجد طراحی و تدوین شده، بخشهای «اندیشه»، «مدیریت» و «پرونده‌ی ویژه» با فضایی عاشورایی را در خود دارد. «پرونده‌ی ویژه» این مجله به مدیریت مراسم و راه های جذب نوجوانان به مراسمات مذهبی و همچنین به بررسی تخصصی محتوای ارائه شده از سوی وعاظ و مداحان می‌پردازد.
 
مجله «کرامت» ویژه خدام مساجد طراحی و تدوین شده است. در بخش آغازین این مجله هم عاشورا محوریت دارد، مصاحبه با تعدادی از خادمین محترم مساجد هم بخش جذابی در این مجله است.

 

جهت دریافت فایل مجله بر روی تصویر آن در زیر کلیک نمائید

 

 

مجله محراب تابستان 1402  

 

مجله امین تابستان 1402  

 

مجله کرامت تابستان 1402
 مجله محراب
مجله امین
 مجله کرامت


 

https://amoozesh.masjed.ir/u/1bgk

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید