آزمون شفاهی دروس سطح حوزه‌های علمیه ویژه ائمه جماعات برگزار شد + تصاویر

آزمون شفاهی دروس سطح حوزه‌های علمیه ویژه ائمه جماعات برگزار شد + تصاویر
حدود هفتاد تن از ائمه جماعات دارای کد تحصیلی از حوزه علمیه قم در آزمون شفاهی دروس سطح حوزه‌های علمیه شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد، در حاشیه برگزاری آزمون شفاهی دروس سطح حوزه‌های علمیه، ویژه ائمه جماعات استان تهران که صبح امروز پنج‌شنبه ششم اسفندماه در مرکز رسیدگی به امور مساجد(محراب) برگزار ‌شد، حجت الاسلام و المسلمین علی نوری معاون آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد در گفت‌وگو با رسا، گفت: آزمون‌های شفاهی دروس سطح حوزه‌های علمیه، ویژه ائمه جماعات استان تهران امروز برگزار می‌شود و برای این آزمون مهم اساتید محترمی از حوزه علمیه استان قم ما را یاری می‌دهند. وی افزود: در پایان امروز نتیجه آزمون شفاهی به اطلاع طلاب شرکت کننده در آزمون خواهد رسید.

حجت الاسلام و المسلمین نوری بیان داشت: این موضوع در قالب طرح فیضیه اجرا می‌شود تا آزمون‌های شفاهی و کتبی ائمه ساماندهی شوند و تلاش می‌کنیم این‌کار را سالانه سه مرتبه انجام دهیم.

معاون آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد، تأکید کرد: باید این آزمون‌ها زیر نظر اساتید حوزه علمیه قم برگزار شود، درباره آزمون شفاهی هم اساتید مستقیما از حوزه علمیه قم فرستاده می‌شوند.

وی درباره کد تحصیلی برخی از داوطلبان، بیان داشت: برخی از کسانی که در آزمون شفاهی شرکت می‌کنند دارای کد تحصیلی از حوزه علمیه قم و برخی نیز از حوزه علمیه استان تهران هستند، به همین دلیل امروز تنها ائمه جماعاتی که دارای کد تحصیلی از حوزه علمیه استان قم هستند در آزمون شرکت می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین نوری ادامه داد: برای نخستین بار این امر محقق شده است که در روز دوشنبه ائمه جماعاتی که دارای کد تحصیلی از حوزه علمیه استان تهران هستند آزمون بدهند، ذکر این نکته نیز الزامی است که منابع آزمون از کتب درسی حوزه است.

معاون آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد با بررسی مجدد آزمون امروز، ابراز داشت: این برنامه یکی از خدمات طرح فیضیه مرکز رسیدگی به امور مساجد است که به خدمت‌رسانی در امر تحصیلی ائمه جماعات می‌پردازد.

 گفتنی است، هفته گذشته نیز آزمون سطح دو و سه تبلیغ نیز در این مرکز برگزار شده بود.

 

تصاویر برگزاری این آزمون شفاهی را می بینید:

آزمون شفاهی. اسفند 94 10 


آزمون شفاهی. اسفند 94 9 


آزمون شفاهی. اسفند 94 8 


آزمون شفاهی. اسفند 94 7 


آزمون شفاهی. اسفند 94 6 


آزمون شفاهی. اسفند 94 5 


آزمون شفاهی. اسفند 94 4 


آزمون شفاهی. اسفند 94 3 


آزمون شفاهی. اسفند 94 2 


آزمون شفاهی. اسفند 94 1

۸ اسفند ۱۳۹۴ ۱۲:۲۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید