آزمون سطح دو و سه تبلیغ ویژه ائمه جماعات استان تهران برگزار شد +تصاویر

آزمون سطح دو و سه تبلیغ ویژه ائمه جماعات استان تهران برگزار شد +تصاویر
آزمون سطح دو و سه تبلیغ با حضور ٢٨٠ نفر از ائمه جماعات تهران در مرکز رسیدگی به امور مساجد تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد، آزمون سطح دو و سه تبلیغ، ویژه ائمه جماعات استان تهران، صبح جمعه ٣٠ بهمن با حضور ٢٨٠ نفر از امامان جماعات مساجد استان تهران، به همت مرکز رسیدگی به امور مساجد و در مجتمع فرهنگی آموزشی محراب برگزار شد.

 در حاشیه برگزاری این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین علی نوری، معاون آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد در گفت‌گو با رسا درباره روند اجرای آزمون و اهداف آن، گفت: در این آزمون ٢٨٠ نفر برای سطح دو و سه ثبت نام کرده‌اند که از این میان ٦٠ درصد از شرکت کنندگان در سطح سه و ٤٠ درصد نیز در سطح دو با یکدیگر  به رقابت می‌پردازند.

 وی افزود: نتایج اولیه این آزمون در تاریخ ١٢ اسفند اعلام خواهد شد و بلافاصله پس از اعلام نتایج، افراد واجد شرایط برای انجام مصاحبه دعوت خواهند شد.

 معاون آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد، بیان داشت: پس از انجام مصاحبه و تعیین سطح قبول شدگان در آزمون ترم تحصیلی پذیرفتگان آغاز خواهد شد.

 وی یادآور شد: معاونت آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد، معاونتی نوپاست و یکی از اهداف آن توجه به هویت طلبگی و مسایل درسی، تحصیلی و علمی ائمه جماعات است، ضمن اینکه تلاش داریم آزمون‌های کتبی و شفاهی را در همین راستا برگزار کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین نوری ادامه داد: ادامه تحصیل ائمه جماعات نیز یکی دیگر از اهداف معاونت آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد است که در همین راستا رشته تخصصی تبلیغ را اجرایی کرده‌ایم و برای رشته‌های دیگر مجوزهای لازم گرفته شده است.

 معاون آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد تأکید کرد: دقیقا همان برنامه‌های که در استان قم اجرایی می‌شد، عینا در استان تهران نیز اجرایی می‌شود، ضمن اینکه عدم دسترسی به مراکز تخصصی که باعث می‌شد این افراد از ادامه تحصیل باز بمانند به نوعی برطرف شده است.

 وی بیان داشت: یکی از محاسنی که این طرح دارد این است که رشته تدریسی تبلیغ به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود، تا در زمینه تردد ائمه جماعات بتوانند در رشته تخصصی تبلیغ به راحتی به صورت غیر حضوری تحصیل کنند.

 حجت الاسلام و المسلمین نوری اظهار داشت: تلاش می‌کنیم در سال ٩٥ محصلین بتوانند در طرح‌های آموزشی مرکز به صورت مجازی ادامه تحصیل بدهند.

 وی تأکید کرد: این دوره تحصیلی برای هر دو سطح در ٣ سال برگزار خواهد شد و باید محصلین یک پایان‌نامه برای کسب مدرک ارائه دهند.

 حجت الاسلام و المسلمین نوری خاطرنشان کرد: مدرکی که به داوطلبان ارائه می‌شود از سوی مرکز حوزه علمیه قم و با استانداردهای نظام آموزش عالی است، ضمن اینکه این مدرک با نظارت مرکز رسیدگی به امور مساجد است.

 معاون آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد تاکید کرد: این سیستم آموزشی به افزایش دانش و مهارت امامان جماعات کمک می‌کند، ضمن اینکه به نشاط روحی و فکری می‌پردازد، همچنین اینکه این دوره کاربردی و مهارتی است و در زمینه افزایش فنون مهارتی در مساجد نیز بسیار موثر خواهد بود.

 حجت الاسلام و المسلمین نوری در پایان گفت: نتایج آزمون در روز ١٢ اسفند در سایت معاونت تبلیغ، مرکز رسیدگی به امور مساجد و خبرگزاری رسا به صورت همزمان اعلام خواهد شد.

 


آزمون تخصصی تبلیغ 8
آزمون تخصصی تبلیغ 7
آزمون تخصصی تبلیغ 6
آزمون تخصصی تبلیغ 5
آزمون تخصصی تبلیغ 4
آزمون تخصصی تبلیغ 3
آزمون تخصصی تبلیغ 2
آزمون تخصصی تبلیغ 1

۱ اسفند ۱۳۹۴ ۱۴:۲۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید