دوشنبه / ۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۰:۴۰
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۸۴۷
گزارشگر : ۶۹۱
با همکاری ستاد اقامه نماز و مساجد

طرح «نور چشم» برای ترویج نماز اجرا می‌شود

مسئول روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور گفت: این ستاد طرح «نور چشم» را به منظور ترویج فرهنگ نماز و با همکاری اهالی مساجد، اجرا می‌کند.

به گزارش مسجد خبر ؛ «حامد صالحی» در گفت و گو با شبستان با بیان اینکه ستاد اقامه نماز کشور تلاش دارد به منظور توسعه فرهنگ اقامه نماز کشور از ظرفیت همه آحاد مردم و دستگاه ها بهره‌مند شود، اظهار کرد: به همین منظور جلساتی را با مرکز رسیدگی به امور مساجد و مرکز مدیریت حوزه های علمیه و روحانیون طرح امین برگزار کرده ایم.

 

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور گفت: توسعه فرهنگ اقامه نماز در کشور بدون پیوند و تعامل با اهالی مساجد ممکن نیست و به همین منظور حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، رییس ستاد اقامه نماز کشور مرتبا جلساتی را با ائمه جماعات، مبلغان و روحانیون برگزار می کند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه ستاد اقامه نماز کشور در برگزاری بسیاری از برنامه ها از جمله جشن تکلیف با مدارس و مساجد همکاری می کند، گفت: ما با افزایش ارتباط با اهالی مساجد و مدیران دستگاه های مسجدی و فرهنگی کشور برای ترویج فرهنگ اقامه نماز تلاش می کنیم.

 

صالحی در ادامه با بیان اینکه طرح «نور چشم» از طرح های مهم ستاد اقامه نماز کشور برای ترویج فرهنگ اقامه نماز در کشور است، گفت: در اجرای این طرح علاوه بر همکاری با وزارت آموزش و پرورش از ظرفیت اهالی مساجد به ویژه ائمه جماعات و روحانیون استفاده می شود.

 

پایان پیام/
https://amoozesh.masjed.ir/u/12Ug

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید