سه شنبه / ۹ اَمرداد ۱۳۹۷ / ۱۲:۲۴
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۲۶۷۷
گزارشگر : ۳۳۳
به همت مرکز رسیدگی به امور مساجد

اولین همایش تخصصی مدیریت مسجد برگزار می‌شود

معاونت جذب و آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد، اولین همایش تخصصی مدیریت مسجد را در اردوگاه دانشگاه امام صادق(ع)، در شهرستان دماوند برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، معاونت جذب و آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد، اولین دوره تخصصی مدیریت مسجد را برگزار می‌کند.

این همایش در قالب 10 اردوی  2روزه از 17 مردادماه لغایت 17 شهریورماه سال جاری در اردوگاه دانشگاه امام صادق(ع) در شهرستان دماوند برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش، هر اردو 2روز طول خواهد کشید که هر دوره 2روزه به یکی از نواحی 18گانه مرکز رسیدگی به امور مساجد تعلق دارد و 1500 نفر از ائمه جماعات این نواحی در 10دوره این همایش شرکت خواهند کرد.

لازم به ذکر است که تمام اساتید این دوره از استادان به‌نام و با تجربه هستند و حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری نیز مدیریت مسجد را در این دوره‌ها ارائه می‌دهد.

گفتنی است: دروسی مانند اصول برنامه ریزی مسجد، ویژگی های مسجد طراز انقلاب اسلامی، کارگاه خلاقیت در برنامه ریزی مسجدی، کارگاه رصد و مساله شناسی مسجدی، مسجد انقلابی ـ بصیرت سیاسی، هم اندیشی برنامه ریزی مسجد و برنامه های متعدد فرهنگی و ورزشی در این دوره آموزشی ارائه خواهند شد.

اطلاعات بیشتر این دوره را می توانید در فایل زیر بخوانید.

 

 همایش تخصصی مدیریت مسجد

https://amoozesh.masjed.ir/u/f1o

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید