دوشنبه / ۲۲ آبان ۱۳۹۶ / ۱۱:۱۹
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۰۱۲۰
گزارشگر : ۳۳۳
مدیر ناحیه شهید باهنر:

برگزاری دوره آ‌موزشی ویژه هیئت امنای مساجد

دوره آ‌موزشی ویژه هیئت امنای مساجد ناحیه شهید باهنر مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد, به نقل از شبستان، حجت الاسلام احمد بصیری مدیر ناحیه شهید باهنر مرکز رسیدگی به امور مساجد از برگزاری دوره آموزشی ویژه هیئت امنای مساجد ناحیه شهید باهنر مرکز رسیدگی به امور مساجد خبر داد و گفت: این دوره آموزشی برای ۶۰۰ نفر از اعضای هیئت امنای مساجد در اوایل آذرماه و در مسجد مفتخر واقع در بلوار اندرزگو، تقاطع شهید کاوه و قیطریه برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: در این دوره آموزشی از سوی معاون آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد، مباحثی در زمینه نحوه تعامل و برخورد با نمازگزاران و کارگزاران مساجد مطرح می‌شود.

مدیر ناحیه شهید باهنر مرکز رسیدگی به امور مساجد، ادامه داد: کسانی می‌توانند مسئولیت هیئت امنایی مساجد را بر عهده گیرند که در برنامه‌های مساجد از جمله نمازهای جماعت، جلسات و برنامه های دیگر آن‌ها حضوری فعال داشته و از طرفی انگیزه و علاقه خدمت در مسجد را داشته باشند و برای انجام امور مساجد، وقت کافی در نظر بگیرند، بنابراین لازم است از سوی مسئولان مساجد برای کارگزاران آن‌ها در این زمینه دوره آموزشی برگزار شود.

بصیری همچنین از برگزاری یادواره ۲۵۰۰ شهید منطقه شمیرانات به همت ناحیه شهید باهنر مرکز رسیدگی به امور مساجد در آذرماه خبر داد.

یادآور می‌شود؛ ناحیه شهید باهنر شامل مناطق ۱، ۳ شهرداری و لواسانات است.



https://amoozesh.masjed.ir/u/f2h

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید