جمعه / ۲۹ دی ۱۳۹۶ / ۰۱:۰۱
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۲۹۶۸۲
گزارشگر : ۳۳۳
حجت الاسلام نوری:

کاری کنیم جوانان در مساجد دیده شوند

معاون جذب و آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: باید کاری کنیم جوانان در مساجد دیده شده و طرح ها وایده های خود را به مسجد بیاورند و اجازه خودنمایی به جوانان‌ بدهیم.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، به نقل از مهر حجت‌الاسلام والمسلمین علی نوری ظهر پنج شنبه در همایش اعضا هیات امنا مساجد ناحیه علامه طباطبایی با حضور حدود ۲۰۰ نفر از اعضا هیات امنا مساجد برگزار شد، طی سخنانی گفت: جوانان باید در کف مسجد دیده شوند، در میدان باشند، حضور آن ها مشهود باشد و ما تاکید داریم، که امنا حتما در حلقه های خود، از جوانان استفاده کنند.

وی اضافه کرد: باید مسئولیت به جوانان در مساجد بدهیم، جوان را در امور مسجد مشارکت دهیم، او باید احساس کند که دیده می شود و در مسجد سهم دارد.

معاون جذب و آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد با بیان این که دشمنان جوانان را به آتش زدن تشویق می کنند و می گویند تصاویرتان را برای ما بفرستید، تا تمام دنیا ببینند، گفت: ما در مساجد نیز باید کاری کنیم، تا جوان دیده شود، جای خودنمایی و عرض اندام داشته باشد، جوان باید فکر و اندیشه و طرح خود را به مساجد بیاورد و شنیده شود.

نوری با بیان این که ممکن است، ۵۰ درصد طرح ها و ایده های جوانان که در مساجد مطرح می شود، نیز غلط باشد، گفت: غلط باشد، ایرادی ندارد، باید تمام توجهات خود را به جوانان معطوف کنیم.

وی با تاکید بر حفظ کرامت خادمان مسجد، افزود: همسران و فرزندان خادمان مساجد باید به پدران خود افتخار کنند، در این مسیر باید اوضاع اقتصادی خادمان بهتر شود، تا می توانید به خادمان رسیدگی کرده و او را راضی کنید.

https://amoozesh.masjed.ir/u/eyv

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید