یکشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۴:۲۶
سرویس : مسجد آموز - ائمه جماعات
کد خبر : ۲۸۵۰۰
گزارشگر : ۳۲۶
به همت معاونت جذب و آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران؛

جلسه توجیهی ائمه‌جماعات، هیات امناء و خدام برگزار می‌شود

معاونت جذب و آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران در نظر دارد جلسه «آموزش و ارتقاء» برای آن دسته از ائمه جماعاتی که حکمشان در فروردین 96 تمدید شده است برگزار کند. همچنین خدام و هیات امنا مساجد این ائمه جماعات در جلسه‌ای جدا گانه مهمان این معاونت هستند.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، معاونت جذب و آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد تهران در نظر دارد جلسه توجیهی ـ آموزشی را  با هدف «آموزش و ارتقاء» برای ائمه جماعاتی که حکم آنها در فروردین 96 تمدید شده است برگزار کند.

بنا بر این گزارش، این جلسه که در مجتمع فرهنگی و آموزشی محراب مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران برگزار می‌شود، حاوی مطالب حقوقی و مالی است.

ضمناً در حاشیه این جلسه غرفه‌های فرهنگی برای شرکت کنندگان برگزار می‌شود.

ائمه‌جماعات شرکت کننده در این جلسه از ساعت 7.30 صبح تا 17 روز سه‌شنبه دوم خردادماه مهمان معاونت جذب و آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد تهران هستند.

 

جلسه توجیهی ـ آموزشی برای هیات امنا و خدام

بنا بر همین گزارش معاونت جذب و آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران در راستای آموزش و ارتقاء هیات امنا و خدامِ مساجدی که ائمه جماعات آن حکمشان در فروردین 96 تمدید شده است جلسه توجیهی ـ آموزشی برگزار می‌کند.

لازم به ذکر است این جلسات که به صورت مجزا برگزار می‌شود حاوی مباحث حقوقی و مالی است و  کارگاه‌های تخصصی، هم اندیشی و مدیریت فرهنگی در ضمن این جلسات برگزار می شود.

جلسه مربوط به خدام چهارشنبه سوم خرداد ماه از ساعت 7.30 تا 15 در محل مجتمع فرهنگی و آموزشی محراب، معاونت جذب و آموزش برگزار می‌شود. جلسه مربوط به هیات امنا نیز چهارشنبه سوم خرداد ماه از ساعت 15 تا 18 در محل مجتمع فرهنگی و آموزشی محراب، معاونت جذب و آموزش برگزار می‌شود.

 

گفتنی است: مجتمع فرهنگی و آموزشی محراب در خیابان سعدی کوچه صفامنش واقع شده است.

https://amoozesh.masjed.ir/u/eyz

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید