شنبه / ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ / ۰۹:۲۴
سرویس : مسجد نهاد
کد خبر : ۲۷۹۲۶
گزارشگر : ۳۰۹

برگزاری جلسه شورای ناحیه شهید مصطفی خمینی(ره) با حضور معاون جذب و آموزش مرکز

چهارمین جلسه شورای ناحیه شهید مصطفی خمینی(ره) با حضور حجت الاسلام و المسلمین نوری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد، چهارمین و آخرین جلسه شورای محله ناحیه شهید مصطفی خمینی(ره) با حضور حجت الاسلام و المسلمین اصغری مدیر ناحیه، حجت الاسلام و المسلمین نوری معاون جذب و آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد و اعضای شورای فوق در ناحیه شهید مصطفی خمینی(ره) برگزار شد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام و المسلمین اصغری ضمن خیرمقدم به حضار در جلسه،گزارش مختصری از فعالیتهای ناحیه در سال جاری ارائه کرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین نوری در خصوص روند ارتقاء خدمات رسانی مرکز رسیدگی به امور مساجد در جنبه های جذب و آموزش ائمه جماعات و دیگر کارگزاران مساجد مطالبی را بیان کرد.

آموزش حین خدمت ائمه جماعات شامل مدیریت مسجد، مدیریت مالی، فرهنگی و عمرانی مسجد، برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت در مسجد، آموزش به منظور ارتقاء سطح علمی ائمه جماعات شامل دروس حوزوی، آزمونهای کتبی و شفاهی با همکاری مرکز مدیریت حوزه علمیه و پیگیری تسهیل ارائه پایان نامه ائمه جماعات از جمله مطالب بیان شده توسط وی در جمع اعضای شورای ناحیه شهید مصطفی خمینی(ره) بود.

در خاتمه حجت الاسلام و المسلمین نوری به سوالات حضار پاسخ داد و مقرر شد وی در جلسات آتی شورای ناحیه شهید مصطفی خمینی(ره) نیز حضور داشته باشد.

https://amoozesh.masjed.ir/u/f1i

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید