شنبه / ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۱:۳۴
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۲۷۷۵۰
گزارشگر : ۳۲۶
معاون ناحیه شهید نواب صفوی (ره):

خدمت در خانه خدا افتخار بزرگی است که به سادگی به دست نمی آید

حجت الاسلام والمسلمین جعفری در جلسه آموزشی حفاظت فیزیکی مسجد برای خادمان مساجد ناحیه ناحیه شهید نواب صفوی (ره) در مسجد کمیل گفت: خدمت در خانه خدا افتخار بزرگی است که به سادگی به دست نمی آید.

به گزارش خبرنگار پایگاه تخصصی مسجد، جلسه آموزشی حفاظت فیزیکی مسجد برای خادمان مساجدناحیه شهید نواب صفوی (ره) در مسجد کمیل این ناحیه برگزار شد.در این جلسه

معاون ناحیه شهید نواب صفوی (ره)حجت الاسلام والمسلمین جعفری با بیان اینکه خادمین مساجد نقش مهمی در جذب مردم به مسجد دارند گفت: خدمت در خانه خدا را افتخار بزرگی است که به سادگی به دست نمی آید و هر کس که این افتخار نصیبش می شود باید قدر آن را بداند.

در این جلسه همچنین حجت الاسلام والمسلمین رحیمی مسئول آموزش خدام برنامه های آموزشی که در دستور کار معاونت آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد قرار دارد را تشریح کرد.

رحیمی افزود: خدام باید نسبت به افزایش سطح آگاهی های خود اقدام نمایند. معاونت جذب و آموزش اقدامات موثری در این زمینه  انجام داده است. شرایطی مهیا شده است تا خدام مساجد بتوانند در مقطع کاردانی به تحصیلات خود ادامه دهند.

مسئول آموزش خدام با اشاره به بسته های آموزشی که از طرف معاونت جذب و آموزش برای خدام ارسال می شود گفت خدام نسبت به مطالعه دقیق این بسته ها اقدام نمایند.

وی در پایان، در خصوص محتوای بسته آموزشی کرامت چهار که رابطه با آموزش خادمین مساجد برای حفاظت فیزیکی مسجدرا تبیین می کند را توضیح و تشریح کرد.

 


https://amoozesh.masjed.ir/u/f1f

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید