چهارشنبه / ۱۹ آبان ۱۳۹۵ / ۱۰:۲۳
سرویس : مسجد آموز - ائمه جماعات
کد خبر : ۲۷۱۱۴
گزارشگر : ۳۲۲

دوره آموزش احکام تخصصی ویژه ائمه جماعات ملارد، شهریار و شهر قدس برگزار شد

ائمه جماعات شهرستان های شهریار، ملارد و شهرقدس در دوره آموزشی احکام تخصصی ماه محرم حضور پیدا کردند.

به گزارش معاونت آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد، در ادامه دوره های آموزشی هادیان بمناسبت ماه محرم، جلسه آموزش احکام تخصصی ویژه ائمه جماعات نواحی شهید شاه آبادی، شهید اشرفی اصفهانی و امام موسی صدر مرکز رسیدگی به امور مساجد، چهارشنبه 24 شهریور ماه 1395 در سالن همایش های هلال احمر شهرستان شهریار برگزار شد.

در این جلسه که با حضور تعداد قابل توجهی از ائمه جماعات نواحی مذکور برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین محمدی، از کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی به مسائل شرعی به بیان نکات مهمی درباره احکام مرتبط با ایام ماه محرم پرداخت. 

احکام ویژه نذر، انواع و تقسیم بندی های نذر، شرایط صیغه نذر، تفاوت فتاوای موجود درباره نذر، احکام قسم خوردن از مهمترین محورهایی بود در این جلسه آموزشی به نقد و بررسی گذاشته شد.

لازم به ذکر است در این بخش از دوره های هادیان که به همت معاونت آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار می شود، جلساتی با موضوعات فن رثاء و مرثیه سرایی منبری، احکام تخصصی، راهبری و هدایت هیئات مذهبی در ارتباط با مسجد و اصول برنامه ریزی فرهنگی در موضوع مسجد و بانوان، با حضور اساتید برجسته حوزه علمیه قم و تهران ارائه می گردد.









https://amoozesh.masjed.ir/u/f5p

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید