شنبه / ۱ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۵:۵۹
سرویس : مسجد آموز - خدام
کد خبر : ۲۵۱۷۰
گزارشگر : ۳۲۲

برگزاری دوره آموزش بهداشت و سلامت خدام مساجد در ناحیه شهید نواب صفوی+ تصویر

دوره آموزشی خدام ناحیه شهید نواب صفوی ذیل طرح کرامت برگزار شد.

به گزارش معاونت آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد، دوره آموزش بهداشت و سلامت ویژه خدام مساجد تهران در ناحیه شهید نواب صفوی، 28 اردیبهشت ماه در مسجد کمیل و با همت معاونت آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار شد.  

در این دوره آموزشی حجت الاسلام و المسلمین عباسی مدیر ناحیه شهید نواب صفوی با بیان اینکه این جلسه با هدف آشنایی بهتر خدام با اصول بهداشتی حاکم بر فضای مسجد برگزار می شود، خطاب به خدام حاضر در جلسه گفت: خادمی مسجد افتخاری است که خداوند متعال به همگان عنایت نمی کند فلذا باید از این فرصت استفاده کرد. ایشان نمازگزاران را میهمانان خانه خدا دانسته و خدام مساجد را میهمانداران این خانه معرفی کردند.

رعایت بهداشت فردی، بهداشت مواد غذایی، بهداشت آشپزخانه، شیوه های نگهداری مواد غذایی در مسجد و بیماری های ناشی از آلودگی مواد غذایی از نکاتی بود که در این جلسه توسط مربی اداره بهداشت به خدام مساجد آموزش داده شد.

خدام در این دوره آموزشی ضمن در دست داشتن بسته کرامت 1، که با موضوع بهداشت توسط معاونت آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد تهیه، تدوین و توزیع شده است، در جریان اصول اولیه بهداشت شبستان ، سرویس بهداشتی، کفشداری و ... قرار می گیرند و برای رفع اشکال و شبهات به وجود آمده حین مطالعه محتوای بسته، در جلسات حضوری که به صورت دوره ای در نواحی 17 گانه برگزار می شود، شرکت می کنند.


دوره آموزش بهداشت. نواب صفوی 5
دوره آموزش بهداشت. نواب صفوی 4
دوره آموزش بهداشت. نواب صفوی 3
دوره آموزش بهداشت. نواب صفوی 2
دوره آموزش بهداشت. نواب صفوی 1

https://amoozesh.masjed.ir/u/f1s

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید