انتشار لوح های فشرده آموزشی

انتشار لوح های فشرده آموزشی
اولین مجموعه از لوح های فشرده آموزشی معاونت آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد با موضوع ماه مبارک رمضان منتشر شد.

این مجموعه، شامل دو لوح فشرده آموزشی با عناوین احکام تخصصی در موضوع ماه مبارک رمضان و روش ها و مبانی فقهی رویت هلال ماه است.

اساتید دوره آموزشی هادیان ویژه ماه مبارک رمضان در قالب این بسته آموزشی محتوایی مباحث و موضوعات مورد نیاز ائمه جماعات را در حوزه مسائل مبتلی به مومنین در ماه مبارک رمضان، بحث و تبیین کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا قلمکاریان اصفهانی در لوح فشرده روش ها و مبانی فقهی رویت هلال ماه، ضمن تبیین موضوعاتی تخصصی نجوم و رویت هلال ماه به زبان ساده، مباحثی نیز در باب تعیین صحیح قبله، مطرح کرده اند. در کنار این لوح فشرده، معاونت آموزش با تدوین جزوه آشنایی با نجوم پایه، سعی در تبیین الفبای اولیه علم نجوم و رصد و رویت هلال را دارد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی، از کارشناسان ارشد مرکز ملی پاسخگویی به احکام و مدرس دوره هادیان معاونت آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد نیز در قالب این لوح فشرده آموزشی احکام مبتلی به نیت روزه، یوم الشک، مبطلات روزه و احکام روزه نوجوانان را تبیین و تشریح کرده اند.

این مجموعه آموزشی برای ائمه جماعات شرکت کننده در دوره هادیان به صورت رایگان ارسال شده و سایر ائمه جماعات متقاضی این لوح های آموزشی می توانند با مراجعه به معاونت آموزش مرکز یا نواحی مربوطه، اقدام به دریافت بسته های مذکور نمایند.

۱۲ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید