طرح تعالی ( آموزش خانواده )

 ۱۳۹۴/۰۹/۰۳

خانواده به عنوان اصلی­ترین نهاد اجتماعی و منشاء فرهنگ­، از اهمیت و جایگاه ویژه­ای برخوردار است. حمایت و هدایت به سوی جایگاه متعالی­ آن سبب اصلاح خانواده بزرگ انسانی می­گردد. طرح تعالی با هدف تکریم و اعتلای هویتی خانواده محترم ائمه جماعات و کارگزاران مسجد طراحی و اجرایی سازی می­گردد.

عنوان طرح

محور خدمت

موضوع

توضیحات

تعالی

خانواده ائمه جماعات

اشتراک ماهنامه آموزشی خانه خوبان

ارتقاء سطح اطلاعات، دانش و مهارت خانواده ائمه محترم جماعات در موضوع خانواده و سبک زندگی اسلامی مساله­ای است که از طریق ماهنامه خانه خوبان صورت خواهد پذیرفت­که به عنوان نشریه آموزشی خانواده ائمه جماعات به صورت ماهانه تقدیم خواهد شد.

مسابقه کتابخوانی

در این خدمت سه کتاب ناظر به سه عضو اصلی خانواده (همسران، فرزندان دختر و پسر «نوجوان و جوان») در حال طراحی و آماده سازی است که ضمن ارتقاء فرهنگ کتابخوانی بدین وسیله، آموزشی از اصلی ترین مساله ها در موضوع سبک زندگی را به اعضاء محترم خانواده ارائه داده و به برترین ها جوایز ارزنده ای تقدیم خواهد شد.

بسته خدمات حوزه ازدواج فرزندان

مساله ازدواج فرزندان از دغدغه­های مهم والدین است که بتوانند آگاهی و آماده سازی های لازم را برای فرزندان خود در ورود به یک زندگی عالی و پایدار صورت بخشند. در این خدمت از خدمات مرکز تلاش شده در بسته آموزشی از منابع امین، معتبر و کاربردی جهت این امر مبارک بهره برده و آموزش لازم را برای فرزندان محترم شما فراهم نماید.

دوره آموزش تخصصی

(ویژه همسران ائمه جماعات)

همسران محترم ائمه جماعات بعضاً دارای تحصیلات حوزوی و دانشگاهی و از نگاه دینی، فرهنگی و انقلابی خوبی برخوردارند که می توانند نقش موثری در تعاون همسر خود در امر مدیریت مسجد داشته باشند. چنانچه این گروه از بانوان در یک دوره آموزش تخصصی به جهت نگرشی و مهارتی هماهنگ و توانمند در امر مسجد شوند بی شک نقش فعالی در ارتقاء مدیریت مسجد در حوزه بانوان می توانند داشته باشند.

ملاحظات

- اشتراک نشریه خانه خوبان از خدمات عمومی فراگیر می باشد که برای خانواده تمامی ائمه محترم جماعات انجام خواهد شد.

- نظر بر این است برای مطالعه و بهره مندی هر چه بیشتر خانواده های محترم مسابقه از محتوای شمارگان ارائه شده انجام پذیرد.

- برای شرکت در مسابقه کتابخوانی در فرم ثبت نام، ضمن انتخاب خدمت آموزشی، سن مخاطب مدنظر خود را نیز تعیین فرمایید.

- بسته آموزشی حوزه ازدواج برای مرحله پس از عقد و قبل از ازدواج تنظیم شده است. لذا علاقه مندان می توانند از ابتدای بهمن ماه با ارائه مدارک لازم به ناحیه و تکمیل فرم درخواست به صورت پستی بسته مذکور را دریافت نمایند.

- دوره تخصصی آموزش همسران با ظرفیت محدود و برای یک دوره در سال 94 اجرا خواهد شد. لذا پذیرش نهایی داوطلبان شرکت در دوره پس از تماس معاونت و ارائه فرم­های تکمیلی صورت خواهد پذیرفت.

- شرایط حضور در دوره تخصصی 1. همسر امام جماعت مسجد بودن 2. دارای مدرک تحصیلی حداقل دیپلم باشد 3. به لحاظ سنی حداکثر 45 سال باشد.

خانواده خدام

اشتراک ویژه نامه آموزشی خانه خوبان

به منظور تکریم و قدردانی از زحمات همسران خدام و امناء مسجد و ایجاد و ارتقاء نگرش در همراهی و خدمتگزاری به مسجد ویژه نامه آموزشی خانه خوبان برای این دو گروه در یک شماره طراحی و تقدیم خواهد شد.

این امکان ارتباطی زمینه ارائه آموزش­های لازم را به خصوص برای همسران خدام محترم که بعضاً نقش خادمه مسجد را دارند فراهم خواهد ساخت.

خانواده امناء

اشتراک ویژه نامه آموزشی خانه خوبان

 

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.