طرح امین

 ۱۳۹۴/۰۹/۰۳

امناء محترم مسجد که از اقشار متدین و انقلابی مساجد می­باشند دارای جایگاه ویژه­ای در ارتقاء و وصول به جایگاه مسجد طراز می­باشند و این امر وقتی محقق می­شود که نگرش و اقدامات این بزرگواران هم­سو با اهداف مسجد طراز انقلاب اسلامی و تصمیمات مدیریت مسجد (امام جماعت) بوده باشد.

طرح امین به منظور تحقق این مرتبه از ارتقاء جایگاهی برای امناء محترم طراحی گردیده است که در مراحل بعدی خدمات تکمیلی و  آموزش­های تخصصی هر یک از رده­های امناء توسط معاونت آموزش طراحی و تقدیم خواهد شد.

 

عنوان طرح

محور خدمت

موضوع

توضیحات

امین

آموزش های عمومی

اشتراک ویژه­نامه آموزشی

به منظور برقراری ارتباط دائمی و فصلی با امناء محترم به جهت ارائه آخرین توصیه ها، آموزش ها و اطلاعات به این رده از کارگزاران ویژه نامه اختصاصی با لحاظ شرایط کاری و فرهنگی این قشر خدمتگزار طراحی و تقدیم خواهد شد.

عضویت در سامانه آموزش پیامکی

فراهم ساختن یک امکان ارتباطی فراگیر و در دسترس به منظور ارائه آموزش­های کاربردی و ایجاد انگیزه برای امناء محترم مساجد از جمله خدمات معاونت آموزش برای گروه امناء می­باشد که در فواصل زمانی معین در موضوعات مورد نظر پیامک­های اختصاصی و کاربردی را برای این عزیزان ارسال خواهد نمود.

ملاحظات

- رویکرد معاونت آموزش در ارائه خدمات آموزشی به امناء در توجه به جایگاه و نقش امنایی بودن آنها می­باشد. لذا از حجم پایینی از خدمات آموزشی برخوردار گشته­اند و انتظار می­رود که نقش اصلی هدایت برای این بزرگواران توسط ائمه محترم جماعات صورت پذیرد.

- ویژه نامه امناء با لحاظ نکته اشاره شده به منظور توجیه و آگاه­سازی این گروه از کارگزاران مسجد به نقش و جایگاه آنها در قبال مسجد و امامت مسجد و همچنین شایستگی­ها و بایسته­های خدمت به مسجد صورت خواهد پذیرفت.

- در بخش عضویت سامانه پیامکی به جهت فراوانی امناء محترم در سرجمع تمامی مساجد استان تهران با لحاظ توان مالی و فنی مرکز مستدعی است حداکثر شماره تماس سه نفر از امناء محترم را ذکر نموده و در مورد مابقی افراد از طریق سامانه های داخلی مسجد اقدام فرمایید.

 

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.